Pokud jste se rozhodli změnit dodavatele elektřiny pro svůj dům, byt nebo firmu, ale zákazník se nemění, resp. zákazníkem budete pořád vy, nejedná se o přepis energií, ale o tzv. změnu dodavatele.
Přejít k innogy je snadné. Všechny potřebné informace ke změně dodavatele najdete v posledním vyúčtování od stávajícího dodavatele:
- Název současného dodavatele elektřiny
- Platnost stávající smlouvy o odběru elektřiny
- Technické údaje o odběrném místě (stav elektroměru, EAN kód apod.)
Změnu dodavatele můžete zvládnout i sami z pohodlí domova pomocí portálu innosvět. V portále innosvět si zařídíte veškeré záležitosti online – od sjednání smlouvy až po kontrolu spotřeby.
Kontaktovat nás také můžete telefonicky na zákaznické lince 800 11 33 55 nebo jsme připraveni vás obsloužit v kterékoliv z našich poboček.
Jak dlouho proces trvá?
Hlavní faktor, který ovlivňuje délku procesu, je délka fixace u stávajícího dodavatele elektřiny. Délku výpovědní lhůty najdete ve stávající smlouvě o odběru elektřiny.
Od vaší smlouvy je v některých případech možné odstoupit se zkrácenou výpovědní lhůtou. Takovou situací může být například změna obchodních podmínek nebo ceníků ze strany stávajícího dodavatele.
V případě, že zvažujete odchod od innogy bez přepisu na jiného zákazníka, prosím kontaktujte nás.