Ať již kupujete nemovitost, nebo se stěhujete do pronájmu, je důležité vyřešit dodavatele energií v místě Vašeho nového bydliště. Aby pro Vás byl tento krok co nejjednodušší, připravili jsme stručný návod, jak si s energiemi v této situaci poradit.

Než začnete se samotným přepisem

K úspěšnému dokončení přepisu při stěhování je vždy zapotřebí dvou stran – Vaší a původního odběratele (pokud se stěhujete do novostavby, jako původní odběratel figuruje nejspíše developer, nebo jiný smluvní partner, zařizující prodej). V případě, že v novostavbě ještě není zřízena přípojka, nejedná se o přepis, ale o zřízení nového odběrného místa.

Dále k přepisu budete potřebovat následující informace a dokumenty:

Pokud máte tyto dokumenty, můžete se do přepisu pustit. Začněte přihlášením plynu

Přihláška k odběrnému místu

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob je vyplnit dokumenty online, vytisknout si je doma a podepsané zaslat poštou na adresu innogy.  Další možnost je vyplnit ji  online a pak se osobně dostavit na pobočku, kde již budou dokumenty čekat připravené k podpisu. Oběma variantami Vás spolehlivě provedou naše stránky.

Přihlásit plyn

Odhláška na odběrném místě

Po vyplnění přihlášky budete vyzváni k vyplnění odhlášky na odběrném místě. Na novém odběrném místě tedy musíte odhlásit původního odběratele. Ten Vám buď poskytne údaje pro odhlášení (stav měřidla a údaje z poslední faktury za energie) a plnou moc, nebo se odhlásí sám. Záleží na Vaší vzájemné domluvě.

Z místa, kde jste doposud energie odebírali Vy, se také nezapomeňte odhlásit nebo můžete být stejným způsobem odhlášeni novým nájemníkem / majitelem.

Odhlásit plyn

Odesláno. Co se bude dít dále?

Jakmile zpracujeme dokumenty, které jste doručili, přijde Vám poštou potvrzovací dopis, rozpis záloh pro nové odběrné místo a ukončovací faktura za původní odběrné místo.