Než začnete vyplňovat, měli byste znát

Přepis energií je třeba provést v okamžiku, kdy se v jednom odběrném místě střídají dva různí zákazníci, např. při stěhování nebo úmrtí. Pokud dochází pouze ke změně příjmení, nejedná se o přepis, ale o změnu smluvního údaje, kterou lze provést v innogy24

Původní zákazník

  • Adresa trvalého bydliště (kontaktní adresa, pokud je jiná)
  • Adresa odběrného místa
  • Číselný identifikátor odběrného místa (EAN/EIC) a výrobní číslo měřidla
  • Stav plynoměru/elektroměru - nejlépe vzájemně odsouhlasený s novým zákazníkem
  • Způsob vyúčtování - číslo bankovního účtu

 Nový zákazník

  • Adresa trvalého bydliště
  • Adresa odběrného místa
  • Číselný identifikátor odběrného místa (EAN/EIC) a výrobní číslo měřidla
  • Stav plynoměru / elektroměru – nejlépe vzájemně odsouhlasený s původním zákazníkem
  • Charakter spotřeby - např.: vaření, topení, ohřev vody.
  • U přepisu elektřiny jistič a distribuční sazbu
  • Způsob úhrady - číslo SIPO nebo číslo bankovního účtu
       

V případě stěhování původního a nového zákazníka

V případě úmrtí původního zákazníka

V případě nedostižnosti původního zákazníka 

Například z důvodu neznámého místa pobytu či kontaktu:

Novostavby 

Pokud se stěhujete do novostavby, jako původní zákazník je často developer, nebo jiný smluvní partner, zajišťující prodej.