V případě úmrtí původního zákazníka je třeba zajistit přepis smluv na energie na zákazníka nového. Velmi často se jedná o člena rodiny, který sdílel domácnost se zemřelým nebo o jiného blízkého příbuzného. Změna zákazníka je v tomto případě nutná pro správný průběh dodávky, vyúčtování a souvisejících úkonů.  Aby pro Vás byl tento krok co nejjednodušší, připravili jsme stručný návod, jak si s energiemi v této situaci poradit.

Než začnete se samotným přepisem

Přepis energií z důvodu úmrtí původního zákazníka zajišťuje nový zákazník, který přebírá disponibilní právo k nemovitosti po zemřelém.

V tomto případě není zapotřebí vyplňovat odhlášku. Pokud tedy máte všechny potřebné dokumenty, můžete se pustit do přihlášení energií.

K přepisu budete potřebovat následující informace a dokumenty:

Přihláška k odběrnému místu

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob je vyplnit dokumenty online, vytisknout si je doma a podepsané zaslat poštou na adresu innogy.  Další možnost je vyplnit ji  online a pak se osobně dostavit na pobočku, kde již budou dokumenty čekat připravené k podpisu. Oběma variantami Vás spolehlivě provedou naše stránky.

Přihlásit elektřinu

Odesláno. Co se bude dít dále?

Jakmile zpracujeme dokumenty, které jste doručili, přijde Vám poštou potvrzovací dopis a rozpis záloh pro budoucí období. Přeplatek či nedoplatek původního zákazníka bude vypořádán dle zadaných údajů na čestném prohlášení.