U nově uzavíraných nebo ukončovaných smluv, může innogy vyžadovat dokumenty osvědčující vztah Zákazníka k nemovitosti. U smluvních dokumentů (např. kupní smlouva, nájemní smlouva) je nezbytné, aby innogy mohla zkontrolovat identifikaci smluvních stran, počátek a případně konec smluvního vztahu, adresu dotčené nemovitosti, datum podpisu a podpisy smluvních stran. Tato kontrola je účelem zpracování těchto osobních údajů. Titulem zpracování osobních údajů pro tento účel je uzavření/plnění smlouvy a oprávněný zájem správce. U všech požadovaných dokladů lze vhodným způsobem znečitelnit nepotřebné osobní údaje a důvěrné informace jako např. rodné číslo, kontaktní nebo finanční údaje, zdravotní a rodinné poměry.

Nový zákazník tak v praxi dokládá svůj vlastnický vztah k nemovitosti, nejčastěji formou kupní či nájemní smlouvy a původní zákazník žádný dodatečný dokument nepřipojuje.

Pokud původní zákazník zemřel, je zdravotně nezpůsobilý, nebo se odstěhoval a je nutné řešit přepis bez jeho součinnosti, je zapotřebí, aby nový zákazník doložit tyto doklady: