Pokud jste se ‍rozhodli změnit dodavatele plynu pro svůj dům, byt nebo firmu, ale zákazník se ‍nemění, resp. zákazníkem budete pořád vy, nejedná se ‍o ‍přepis energií, ale o ‍tzv. ‍změnu dodavatele.

Přejít k ‍innogy je ‍snadné. Všechny potřebné informace ke ‍změně dodavatele najdete v ‍posledním vyúčtování od ‍stávajícího dodavatele:

Změnu dodavatele můžete zvládnout i ‍sami z ‍pohodlí domova pomocí portálu innosvět. V portále innosvět si ‍zařídíte veškeré záležitosti online ‍– ‍od ‍sjednání smlouvy až ‍po ‍kontrolu spotřeby.

Kontaktovat nás také můžete telefonicky na ‍zákaznické lince 800 ‍11 ‍33 ‍55 nebo jsme připraveni vás obsloužit v ‍kterékoliv z ‍našich poboček.

Jak dlouho proces trvá?

Hlavní faktor, který ovlivňuje délku procesu, je ‍délka fixace u ‍stávajícího dodavatele plynu. Délku výpovědní lhůty najdete ve ‍stávající smlouvě o ‍odběru plynu.
Od ‍vaší smlouvy je ‍v ‍některých případech možné odstoupit se ‍zkrácenou výpovědní lhůtou. Takovou situací může být například změna obchodních podmínek nebo ceníků ze ‍strany stávajícího dodavatele.

V ‍případě, že ‍zvažujete odchod od ‍innogy bez přepisu na ‍jiného zákazníka, prosím kontaktujte nás.